NL
Ticket support

Groot of klein, we zijn er voor iedereen.

Met onze 'no cure no pay' aanpak is onze software toegankelijk voor elk formaat museum, attractie of dierentuin.

Wat zoek je? Kies een categorie om onze tariefplannen te bekijken

Basic

Branded ticket pagina
Event pagina(’s)
Online betalingen
CMS + Statistieken
8/7 WhatsApp Support
€0,45per ticket* + CM Payments transactiekosten Aan de slag met Basic

Complete

Alle ‘Basic’ opties
Groepen/educatie boekingen
Boekingen in Google Maps
8/7 WhatsApp + Mail support
8/7 Telefoon support
€0,50per ticket* + CM Payments transactiekosten Aan de slag met Complete

Custom solution

Alle ‘Complete’ opties
Naast de 'Basic' en 'Complete' pakketten is er ook de mogelijkheid om een volledig custom ticketing- en customer support oplossing te kiezen doormiddel van uitgebreide tooling software om je bezoeker beter in kaart te kunnen brengen en de customer journey zo optimaal mogelijk te maken.
  • 360 graden klantprofielen
  • Marketing Automation software
  • Customer Service software
  • 3rd party API integraties
*prijzen zijn indicatief en kunnen afwijken op basis van overeengekomen voorwaarden.

Simpele Online Ticketing.

Met onze jarenlange ervaring en het innoveren van onze online ticketing voor musea, attracties en dierentuinen, hebben we een solide en gespecialiseerd platform gebouwd voor de branche.

Demo page on a laptop and mobile Demo page on a laptop and mobile
Probeer onze demo!
mobile marketing cloud

Meer dan alleen een ticket boeken.

Het boeken van een ticket is nog maar het begin. Creëer de ultieme bezoekerservaring vanaf het moment dat ze een ticket kopen tot aan hun bezoek, maar ook daarna. De Mobile Marketing Cloud van CM.com stelt u in staat om gesprekken te starten met mensen, niet met profielen.

Start het gesprek met mensen, niet met profielen

Om de bezoekerservaring te verbeteren, moet u weten wie uw bezoekers zijn. Het Customer Data Platform van CM.com verzamelt alle klantinteracties en -gegevens in 360° klantprofielen. Op deze manier kunnen marketeers segmenten opbouwen door te filteren op alle potentiële profielfuncties en -gedrag. Dit stelt marketeers in staat om efficiënter te werken door het bezoekerstraject te automatiseren met behulp van multi-step workflows van de Mobile Marketing Cloud.

People